No Widgets found in the Sidebar

delen is zorgzaam!

Delen

Tweeten

Delen

Synergist Publishing heeft onlangs twee interactieve, aanpasbare boeken voor kinderen, “Big Sibling Book” en “Big Sibling Book” uitgebracht. Gedichten, positieve berichten en illustraties van kinderen vullen dit grote, levendige boek in. Elke pagina bestaat uit een aangewezen gebied om foto’s op te nemen, evenals tekeningen van de oudere broer of zus terwijl ze zich voorbereiden op hun broer of zus of zus. Het is een uitstekende methode om hen te laten geloven over hun nieuwe broer of zus, terwijl ze een weg leveren voor hen om deel te nemen aan de aankomst van de nieuwe bit.

Auteur William W. Hartley bedacht oorspronkelijk het idee van deze boeken voor zijn kind Jacqueline, ideaal voordat zijn kind William werd geboren. Hij wenste dat Jacqueline precies zou voelen hoe cruciaal ze was als onderdeel van hun groeiende gezin. Als gevolg van de wens van William om iets voor zijn oudste dochter te produceren, kunnen andere broers en zussen ook actief deel uitmaken van de komst van een nieuw beetje. Evenals met de hoogwaardige zware papieren voorraad, evenals wipe-clean-met-water soft-touch cover, zijn deze boeken een heerlijke toevoeging aan uw salontafel of kinderkamer.

Ik hield persoonlijk van de grote omvang van de boeken, de sterke kleuren op elke pagina en de aangewezen gebieden voor een reeks foto’s en tekeningen. Elk boek boeide me (ik geloof dat ze dat ook zullen doen met je oudere kind!), En het stelt je kind of kind in staat om iets leuks van zijn eigen te produceren terwijl ze ontdekken over hun nieuwe bit broer of zus of zus. Ik was ook geschokt om te ontdekken dat dit idee uniek is, zonder enige andere publicatie, zoals het op de markt lijken!

Healthy Mommies Magazine en Synergist Publishing werken samen voor een weggeefactie van het enorme broer of zus boek en het enorme broer of zusboek! De allereerste 4 reacties op onze Facebook Marketing Publish winnen één exemplaar van elk boek.