Leeftijd Doel: 2-8 jaar oud

Auteur: Allison Holland

Pagina van de auteur: Allison Holland

Boekaankooppagina: LULU – $ 15,72 USD vandaag, $ 18,49 USD routineprijs

Social Media Links: nvt

Het verhaal

Raspberry Sassafras: I Am A Cow is de tweede aflevering in de Great Raspberry Sassafras -reeks boeken van Allison Holland. Dit is nog een boek van kinderen dat voldoet aan het leven van Jane en Raspberry Sassafras. In de situatie miste u onze evaluatie van het allereerste Raspberry Sassafras -boek, hier is het.

In I Am A Cow, Raspberry en Jane’s leven in de enorme stad gaat door. Raspberry krijgt duidelijk gazon rond de stad, evenals zij en Jane vliegen eveneens over de plaats. Als je het laatste boek niet in gedachten houdt, gaat dat een beetje raar lawaai. Om je in te halen, kunnen alle koeien in deze serie vliegen – daarom kan Raspberry vliegen. ik snap het?

Op een noodlottige dag, Raspberry en Jane vinden een hondenpark voor huisdieren, waarin beiden zo goed willen gaan als spelen. Helaas verwaarlozen de honden allemaal frambozen, omdat ze een koe is. Het is dogisme op zijn slechtst, mensen! Zowel Jane als Raspberry verdwijnen zowel ongelukkig als overstuur, maar ze keren snel terug wanneer Raspberry de toespraak geeft van haar (en vrij eerlijk gezegd veel van ons presidenten) leven. De verbazingwekkende toespraak leert elke hond en die luistert dat anders zijn niet slecht is, evenals de honden op hun beurt Raspberry als hun vriend accepteren. Idealiter heb je afgestemd op het fantastische bericht dat dit boek levert.

Verwante ideeën voor het bereiden van een gezonde Valentijnsdagmaaltijd met familie

Racisme is tegenwoordig een vrij groot onderwerp in de wereld, evenals het boek van dit kind raakt duidelijk de boodschap dat mensen geen ongunstige focus op verschillen moeten loceren. Ik hou van de waarheid dat Allison (onze auteur) ervoor heeft gezorgd dat deze stijl zowel voor als centrum is, evenals ik geloof dat het vandaag zo uitzonderlijk cruciaal is in onze wereld.

Ik heb er eerder op gewezen, hoe eerlijk de toespraak die Raspberry de honden geeft (en hun eigenaren trouwens), is niets minder dan geweldig. Ik beloof je dat je als ouder je spreekwoordelijke achter elkaar zult grinniken. Ik wens dat ik het zelf had geschreven (om eerlijk te zijn), omdat het ronduit komisch genie is. Het raakt aan alles van vacht, dartelen, kwispelen, kak, kietelen en huilen – allemaal in ongeveer 3 zinnen.

Ik houd er rekening mee dat dit me een keer overkomt …

De illustraties

De illustraties voldoen aan exact hetzelfde pad als het allereerste boek in de serie, en dus zijn mijn opmerkingen echt niet veranderd. Wat ik heb ontdekt, is dat onze auteur haar illustraties in dit tweede boek heeft verbeterd.

Hoewel de illustraties nog steeds extreem basic en extreem schattig zijn, zitten ze vol met fantastische kleuren, en er is een verwijderontwikkeling van de personages. De honden zijn bijzonder goed getrokken, evenals ik ontdek dat ik herinneringen herinner aan Clifford, de enorme rode huisdierhond terwijl ik naar hen kijk. Hun gezichten zijn echt expressief en vertellen ons alles over de honden en hun personages. Kijk hieronder op de foto en concentreer je op de twee honden. Ja, ze zijn zowel eenvoudig als schattig, maar ze hebben ook een personage anders dan alleen “hond”.

Lijkt op mijn laatste feest. (Opmerking: geen mensen)

Het vonnis

Het is vrij verwijderd dat ik de Raspberry Sassafras -serie leuk vind; Dit tweede boek is niet anders. Het is een fantastisch bit -ervaringsboek met een geweldige morele les. De personages zijn allemaal veel verbeterd en de illustraties zijn net zo schattig als altijd. Voor $ 15,72 USD (verkoopprijs) is dit een gebruik van een aanbieding die u moet gaan en nu ideaal ophalen!